Let it Be


Det blev inte så många bilder idag.
Igår flög en fågel in i fönsterrutan och dog... Tänk att ett liv kan slockna så fort.
Hade SO prov idag som jag inte alls hade lust att göra på morgonen. Bara några minuter innan provet hade vi fått information om våran prao vecka och massa papper som skulle skrivas under av handläggare ect.. Det var som sagt inte kul att ha prov när man satt och funderade över andra saker. Men vad kan man göra.

Senare på eftermiddan när vi hade båran HKK lektion fick vi baka scones som jag sedan smällde i mig. Jag åt faktist ost på mackorna för första gången på ca 3 år  vilket var helt otroligt, jag kan inte påstå att det var det godaste jag ätit men det smakade iallafall inte illa.

Och fortfarande har jag inte kommit igång med mitt projekt. Jag SKA lära mig vika fåglar (origami)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback