Twist and Shout!


Yes! Äntligen funkar internet! Eller... Vi har gått över till Firefox, men det är sak samma :'3
Igår kväll satt jag och fumlade med stickningen. Det gick sämre än jag trott. Hur som helst struntade jag i allt och valde att titta på Nighthawks med Sylvester Stalone.

När jag komm hem från skolan slog jag mig åter ned för att ta itu med stickningen. Och som ett tecken från ovan ligger det ett urklipp från en tidning om hur man stickar en snood "Lucky me" tänker jag. Men sedan när jag läst igenom instruktionerna ser jag att man inte stickar på rundstickor. Utan med ett par vanliga 10mm stickor, dessutom ska man sedan så ihop halsduken för att det ska bli en snood. Fasa!
Jag som inte stickat med riktiga stickor sedan 4:an, hur ska detta gå? Efter några försök och lite hjälp av mamma och farmor fattar jag att det är nästan samma som att sticka med rundstickor! Happiness :'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback