Frost

Här sitter jag igen. Med massor av bilder och inget att skriva. Skämmas borde jag göra. Men jag är ingen skrivare. Eller jo, skrivare är jag. Men jag gillar inte att skriva om mig själv eller saker som kretsar runt mig, känns lite obehagligt.

Imorgon ska Middan och jag ut och investera plagg till våra garderober :D Hade inte träffat henne på länge då hon var hemma nästan en vecka när jag gick till henne idag. Att man kan sakna en person så mycket? Pappa brukar kalla det Middan-abstinens "stavning?" Heh xD
Har iallafall pekat ut en jättefin topp från monki som jag MÅSTE köpa. Hoppas verkligen att den inte är slutsåld...

När jag jobbade på bibloteket i lördags hade dem konst-utställning, vilket var mycket intresant :) Lånade även hem tre olika konst böcker. 

Bilder jag tog imorse : Första frosten 8D

Vilken gillar du mest?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback