Somebody

Det har varit väldigt tomt här den senaste tiden men jag har helt enkelt mått för dåligt för att orka blogga. På måndag ska vi ringa till sjukhuset och fråga om vi kan får en tid där eftersom besöket till vårdcentrlen var det sämsta jag varit med om. Trots att blodprovet visade att jag hade alldeles för höra värden så fick jag inte medicin. Sedan är det ju jätte kul när man träffar en läkare som under 30 minuter bara sitter och glor drygt på en som om man vore galen.

Nu ska jag lägga mig och vila så att jag orkar skolan på måndag.

I don't feel very well right now.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh, hoppas du mår bättre snart. Fina du.

2011-11-26 @ 14:26:09
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback