Nästan

Kladdkaka med en klick grädde, mjölk och torkade aprikoser. Farligt gott.Och ännu bättre. Min Monki magazine kom på posten idag! Lycka <3Finaste.Fot godis. Fast inte för mina fötter, dom kommer få något ännu finare nästa vecka ;) Efter lite bläddrande kan jag konstatera att jag får en mycket fin kvälls läsning :'DJag som älskar ugglor blev glatt överaskad när monki magazin var fullproppad av dom :D Började skissa på en uggla för några veckor sedan och fatsnade. Men nu kanske jag ger den ett nytt försök. Inte lika fin som i Monkis tidning men nästan ;)

Just det. Igår klickade jag hem ett par svarta Dr Martens på ellos. Dom borde komma nästa vecka, och ni får såklart se dom när dom kommit<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback