YES

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYY!!!!!!!!! Äntligen har jag pengar nog till mina blivande Dr Martens <3  Men nu är frågan, vart ska jag köpa dom? På Nilson har dom Dr Martens men på deras hemsida står det att modellen heter "Pascal" och jag vill helst ha "orginalet" som heter 1460, tror jag... Men dom hade också DM på Euroshop men det står inte vilken modell det är på hemsidan eftersom jag inte kommer fram... Något fel på deras sida.

Det är ju typiskt att när man har pengar att köpa dom så ska det komma upp massa I-landsproblem. Aja, jag får väl antgligen lösa det på ett eller annat sätt. KANSKE jag köper dom imorgon, eller senare i veckan, eller nästa vecka... xD Nej då, är bara så jävla glad alltså! <3 Pepp 8D
Jag kollade runt lite och stötte på en video där dom visar hur dom gör ett par Dr Martens i England. Jätte roligt att kolla på <3
Jag vet att det är ganska många inlägg om skor och sånt nu men eftersom 90% av min tid går till skolan så finns det inte något annat att blogga om. MEN när jag är klar med min stop-motion film som ska lämnas in på skolan om 2 veckor så kan jag lägga upp den här :'D Min allra första "riktiga" film :3

Kommentarer
Postat av: Tomiko

Jag köpte mina från Heppo.se, de har de vanliga 1460 (:

2011-10-03 @ 21:08:41
URL: http://tomikos.blogg.se/
Postat av: KAROOFOTO -

fin design:)

2011-10-04 @ 18:53:21
URL: http://karoofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback