DO(c)G

Idag stannade jag kvar en stund och pluggade efter skolan, sedan mötte jag upp mamma på stan och gick runt och tittade.
Jag dog lite när vi gick in på Myrorna. Slängda i en låda låg ett par vita Dr Martens. JA ETT PAR DR MARTENS!! 75 KR KOSTADE DOM! Sedan insåg jag att dom var alldeles för små, så jag dog lite till. Eller mycket till. Men mamma köpte dom till min syster, och då dog jag ännu mer!

Fällde en tår (nästan), men jag är lite glad att syrran får ha ett par Docs, för snart ska jag ha mina jag också.
Nu måste jag plugga ännu mer, det blev mycket och göra efter min lilla sjukvecka.Såhär fin var himlen i tisdags, färgerna är inte redigerade.

Kommentarer
Postat av: Mmmm

Men snälla du, snart....

2011-09-29 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback