När för mycket händer på en och samma gång.

Helgen har bestått av:Grålle som varit på mycket konstigt humör den senaste tiden. Ena stunden springer han runt i huset som ett vilddjur och andra så kryper han under mitt täcke och somnar sekunden han lagt sig.Hittade finaste finaste finaste sammets kjolen på Monki som jag stod ganska länge och tvekade över men som tur var köpte jag den <3På röda korset köpte jag en marinblå pliserad kjol för 10 kr (!) som var några storlekar för stor. Jag sprättade upp hela sömen i midjan och kortade av resorbandet nån decimeter. Sedan så kortade jag den med 30 cm på längden också.
Har letat som en galning efter dessa platå sneakers från H&M. Det visade sig att dem hängde på andra sidan hyllan.
Två korta koftor till min nystartade samling. Den till vänster är seconhand och kostade 30 kr medans den till höger är från monkis rea.
En liten del av min samling av korta halsmand/kragar. Åh vad fint det är. Jag önskar att jag hade på mig dem varje dag.
Hej. Jag hade ju glömt berätta för er att jag klippte håret för någon månad sedan.

Hoppas att ni har det bra. puss <3
Trackback