winter is coming

Jag blev väldigt förvånad, men himla glad också såklart, när jag loggade in på eftermiddagen och såg hur många fina kommentarer jag fått! Jag blev helt uppspelt och beslutade mig för att läsa igenom och svara på alla kommentarer (hoppas jag inte missat någon) så det tog väldigt lång tid innan jag såg att min (!) bild var på sidan av bloggen!

Åh är så himla glad just nu<3 Ni är så snälla och rara som skriver så fina saker. Ni ska veta att jag läser varje liten fantastisk kommentar och låser in den i ett litet fack i mitt hjärta. Jag hoppas att några av er som hittat hit stannar kvar hos mig <3 Kram.


Det märks att det börjar bli vinter på allvar nu. Det blåser så mycket att jag känner hur vinden rycker tag i mig, det är så kallt att när jag andas fryser luften och bildar små vattendroppar som lägger sig på håret och fryser till is. Snön under mina fötter knastrar när jag går och skogen som förut var fylld med sjungande fåglar ekar nu tom.
Trackback