Skriv.

Jag gör inget vettigt. Sitter ensam på mitt rum och tuggar på pennor, ritar små små människor som hoppar från klippor. Låstas att jag har pengar och köper Bon Iver på vinyl i mitt huvud. Har på mig skor inne så jag slipper få allt för mycket skavsår när jag sedan måste börja använda dem ute.
 
Mitt liv hamnar i utkast. Inlägg på inlägg raderas. Jag tänker att ni inte vill veta vad jag tänker. Att ni inte vill veta., inte höra de där tråkiga sakerna. För allt jag gör känns så trist och tråkigt.
 
Kan ni inte skriva till mig? Skriv om era tankar, drömmar, hjärtan som skaver och tonårsproblem. Jag kanske inte är någon poet som tänker allt i verser, jag kanske inte är någon psykolog som kan göra allt bra. För jag har tankar, drömmar, ett hjärta som skaver och tonårsproblem jag också.  [email protected]
Trackback