Berätta för mig.



Jag tänker ganska mycket nuförtiden. Bara tänker. Tänker på världen, på mig, på er, på andra, på rosa moln, stjärnor, eviga tankar och vackra ting. Jag tänker rätt mycket på er. Nästan varje dag. Ni som besöker mig här, ni som ser det jag skriver, forograferar och drömmer. Ni vet så mycket om mig och jag vet så lite om er.
Om ni vill berätta för mig vilka ni är, vad ni drömmer om och hur ni lever, känner och tänker. Ni får vara anonyma, det spelar ingen roll. Så gör jag ett fint inlägg med era livshistorier sedan.
Jag tänker ganska mycket nuförtiden. Bara tänker. Tänker på världen, på mig, på er, på andra, på rosa moln, stjärnor, eviga tankar och vackra ting. Jag tänker rätt mycket på er. Nästan varje dag. Ni som besöker mig här, ni som ser det jag skriver, forograferar och drömmer. Ni vet så mycket om mig och jag vet så lite om er.


Om ni vill berätta för mig vilka ni är, vad ni drömmer om och hur ni lever, känner och tänker. Ni får vara anonyma, det spelar ingen roll. Så gör jag ett fint inlägg med era livshistorier sedan.
Trackback