Someone's waiting for you



Sitter och väntar på att Middan ska ringa. Hon gick hem för att ta sin medicin innan hon skulle komma till mig. Vi hade tänkt ha filmkväll "Van Helsing" äta middag och vara osociala genom att sitta i timmar och sticka på våra halsdukar. Jag har faktist kommir riktigt långt på min 8D Middan som stickar för första gången får det riktigt bra för :) Tog hem kjolen jag hållit på med på syslöjden ,idag. Det enda som fattas är att sy fast knapparna och fixa knapp-hålen, är jätte nöjd med den 8D Bild kommer när den blir klar ^^,

 Mamma och pappa har rest till sthlm över helgen så vi är ensamma hemma "fast med syrran som bihang xD"

På lördagen blev det ändrade planer minsann! Fick byta vecka så jag ska till bibloteket och jobba imorgon, istället för nästa lördag. Inte så jobbigt eftersom jag trivs mellan biblotekets bok-hyllor.

Några bilder från gårdagens kyliga morgon.




Ursch vad jag frös om fingrarna, gick knappt att trycka på utlösaren, otroligt nog tappade jag dem inte xD


Kommentarer
Postat av: Middan

Tack så mkt <'3 Fast e nog inte 100% klar än :D

Dina bilder e inte så dumme de med :*

2010-10-02 @ 16:29:21
URL: http://artminded.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Magiska bilder! :0 <3

2010-10-06 @ 17:07:20
URL: http://nettansmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback