True Colurs


Ush vad dålig jag blivit på att uppgradera. Men dessa bilder kommer som ett brev på posten, kanske? xD Var ute och fotade som en galning i det stränga höst vädret fullt påpälsad med gummistövlar, sockar, ett par jeans och en stor mysig stickad kofta. Tog även med mig pappas gamla systemkamera från -87 och lekte lite med objektivet. Hade tänkt framkalla bilder från systemkameran såfort filmen är slut. ( alltså kamera rullen )

I förrgår var jag och gick runt på jakt efter ett par högmidje-jeans när jag var ute på second-hand tillsammans med Middan :) Komm hem med ett par riktigt snygga blå jeans och hängslen (+ en hemlig sak xD)
Middan hittade en svart kappa/jacka och ett midje-bälte som hon köpte.

Ikväll hade jag tänkt slå mig ned vid skrivbordet och försöka rita eller måla något som är andvändbart som en header. Förhoppningsvis uppgraderar jag med några nya bilder så snart som möjligt :D

Kommentarer
Postat av: jennie j

jag är imponerad av vad fina alla bilderna var. Jag hann inte kolla så noga på tyskan när du visade mig, jag tyckte värktigern om dom här trou colors rickigt fina färger. =) Du har du lyssnat på OneRepublics skiva dom är as bra.

2010-09-23 @ 23:55:45
Postat av: Alayphotos <3

Superfina färger ! :D

Fast färger stavas "colours" och inte "colurs" ;D

2010-09-26 @ 16:43:34
URL: http://alayphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback