Svaren.


Här kommer svaren på frågorna ni ställde här.

- Vad fick dig att börja blogga?

Jag tror det var så att jag ville ha en plats att samla mina foton på från första början. Som ett litet galleri där vänner och släkt kunde ta sig en titt.


-Vad är det finaste du vet?
Universum.

-Har du en aning om varför mina bilder blir knastriga när jag laddar upp dom till bloggen? De blir knastriga när jag använder photoshop men när jag kollar på dom på datorn är de som vanligt?

Det skulle vara möjligt att du sparar dina bilder i filformatet gif. Detta brukar göra att bilderna blir knastriga och korniga av sig. Pröva att spara i png format istället.

-Jo jag undrar om du inte kan berätta lite hur du redigerar dina bilder(jättefina!!) Vilket program och så, vilka effekter. Ja, sånt! Det kanske inte var en direkt fråga. Men jag har en sådan också.

Tack, ett inlägg om det är påväg. Ja, fast grejen är att jag inte kan komma på vad det är jag inte kan berätta. Men jag antar att det är bra, då kan det ju inte vara något farligt menar jag. ;)

-Vad är din absoluta största dröm? realistisk eller ej (:
Att kunna försörja mig på något jag älskar.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: åh, tack så himla mycket!

2011-12-16 @ 20:20:05
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback