Jag har fallit jag har vaknat

Solen tittar fram bakom molnen och varmare ska det bli. Kande blir det ett dopp någon gång i veckan? Njae, kanske inte. Det är nog för kallt för min smak ännu.

Idag hade jag tänkt se vad som gömmer sig i slutet av skyltarna som jag har undrat över ett bra tag men aldrig tänkt på att följa. Loppis står det på dom. Hoppas att jag får en glad överaskning och hittar en stor loppis med allt man kan tänka sig.
Gamla väskor, vackra plåtburkar, klänningar i pastell färger med blommor på och gamla slitna stolar som har en historia att viska i mitt öra.

Om jag lyckas med min skattjakt kan jag skriva ett inlägg om mina möjliga fynd sedan :)

Mamma bakade ananas-paj igår. Mums säger jag bara :'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback