I follow.

Här sitter jag vid köksbordet i mina egna tankar med en mamma på knä nere på golvet som klipper gardintyg och en pappa som är långt borta på E4, påväg till konsum för att köpa födelsedags tårta (mums). Snart blir det stuvade mackaroner (inte dom där söta små kakorna som jag inte ens smakat) och korv. Har pappa tur sjunger jag för honnom, hehe han fyller ju trots allt år ;)

Ikväll kommer jag förmodligen sitta med läxor upp till axlarna. Men jag har iallafall 4 extra veckor på mig att göra klart min film, bara för att Mats är så snäll :) Dessutom blir det tårta två dagar i rad! Vi får gofika imorgon på skolan eftersom vi klarat vårat mission. Att göra våran maskot på 2 veckor. Innan ni drar förhastade slutsatser om att det är jätte enkelt vill jag bara sga att ni har fel. I en estet klass med 22 viljor och fantasier är det sällan saker går undan xD

Kommentarer
Postat av: Lina

fin blogg du hade tjejen.

2011-10-11 @ 21:24:17
URL: http://iamelsy.blogg.se/
Postat av: Fatima ♥

Sv» Åh Dr.Martens är helt underbara, dock finns det så många att välja mellan . . . haha! Jag tror jag skippar det denna vintern faktiskt, de är snygga men långt ifrån vinterns snyggaste skor ;) Haha Jag gillar korta kängor, har ett par Timbalandkängor som är <3

2011-10-12 @ 17:01:17
URL: http://fatimaplace.com
Postat av: Fatima ♥

Sv» Åh Dr.Martens är helt underbara, dock finns det så många att välja mellan . . . haha! Jag tror jag skippar det denna vintern faktiskt, de är snygga men långt ifrån vinterns snyggaste skor ;) Haha Jag gillar korta kängor, har ett par Timbalandkängor som är <3

2011-10-12 @ 17:01:17
URL: http://fatimaplace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback