Long gone.

Jag ska nog klippa mig såhär kort snart. Jag har tappat säkert hälften av mitt hår vid det här laget. Men jag har ju fått järntabletterna utskrivna nu så håret borde sluta falla av och börja växa igen. ( Har blivit diagnoserad med järnbrist) Men håret är ju redan tunt som satan och det kommer ju inte börja falla ut hårstrån i samma längd som håret är nu på en gång. Så därför känns det som att jag borde klippa mig. Trots att jag har försökt spara långt hår i flera år. Eller vad tycker ni?
* Bilderna är från en bok som jag har hemma.

Kommentarer
Postat av: jennie

hej vi borde ses nu på lovet, då har vi inte olika skoltider och en massa läxor i vägen, det skulle var jätte kul. Och gud vad tråkigt att du fortfarande har problem med att ditt hår åker av. =( Jag vet att du alltigt ha velat ha ganska tjokt och långt hår mer till midjan, men om det skulle hjälpa ditt hår att återhämmta sig och bli starkare genom att klippa det kort så tycker jag att det är det du ska göra. + jag vet att du kommer vara jätte vacker i kort hår. Du kommer nog ihåg att när jag började äta tabletter så mitt hår skulle bli tjockare och starkare och sedan när jag klippte det så vart resultatet Jätte bra när håret vart tjockare. + det är lättare att ha kort hår än lånht. =)

2011-10-28 @ 19:56:02
Postat av: Anonym

jag menar långt

2011-10-28 @ 19:57:19
Postat av: emelie

det är klurigt det där med hår, när man har kort vill man ha långt och tvärtom.. men det var en väldigt fin frisyr på bilderna!

2011-11-04 @ 17:26:20
URL: http://primadonnajordgubbssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback