Ta dig i kragen

Mamma köpte en stor svart skjorta till mig i onsdags. Knapparna eller vad jag ska kalla dem som sitter på kragen* har jag fått låna av pappa, hur fina som hellst! Ni kan få se en bättre bild på dom när jag har tid. Vilket jag absolut inte har nu! ;O

Nu i helgen ska jag fotografera för min stop-motion film som vi ska göra på skolan. Och om jag räknar rätt kommer jag behöva 1200 bilder. Sedan ska det som är med i filmen göras för hand också.. Måste vika, klippa och sedan rita av det på ett papper. Fan vad jobbigt det kommer bli. Men det kommer bli jätte bra om jag lyckas.

Just det. Jag ska använda fjädrar också ;)

*Nej nu får jag ta mig i kragen ock sätta igång. Haha ;)

Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Så fin!!!

2011-10-01 @ 15:42:52
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback