Such is the passage of time, too fast to fold

Här är två av dom finaste sakerna jag vet. Jag har fått låna dom, men efterom pappa inte använt dom på, jah jag vet inte hur länge så räknas dom nästan som mina. Jag tror han sa att dom var köpta i USA, men jag är inte säker. Något jag är säker på är att dom är galet fina. Hovar och allt.

Man skruvar bara på dom på skjortkragen.Den här fina uggla med ögon stora vänliga ögon, hänger nu tillsammans med mina andra halsband i mitt smyckeshorn*. Mamma var snäll och köpte den till mig. Hon visste att jag velat haft en uggla jätte länge<3

*Existerar ens ordet smyckeshorn? Kanske är jag så smart att jag uppfunnit det själv 8D
Dessutom har jag äntligen blivit ägare av en svinborste. Funkar jätte bra.

Har ont som bara den i fingrarna. Men jag får antagligen skylla mig själv. Har suttit och tjurat med att försäka lära mig fingerspel på gitarren. Jag är inte bra på det, får inte till varken rytmen eller placeringen av fingrarna. MEN jag blir bättre. Jag är iallafall bättre än igår.

Kommentarer
Postat av: johanna

tusen tack!



trevlig blogg :)

2011-10-02 @ 16:52:05
URL: http://photoexplosion.blogg.se/
Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

Åh så fina bilder!



sv: Tusen tack Julia!

2011-10-03 @ 22:58:21
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Postat av: Amanda Brohman

underbara bilder ju!

2011-10-15 @ 22:10:59
URL: http://thestylegossiper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback