Bang!

Såhär på morgon kvisten tyckte pappa att det var dax att städa rummet. Jag måste erkänna att jag håller med honnom. Fast jag är fortfarande lite osäker när det gäller rengörings sprayen. Det står faktiskt att den heter CillitBANG!
Jah, såhär man ju mitt rum lätt bli efter tre dagars sjukledighet...(Observera nezerilen)  Eller i vanliga fall också xD Senare idag har jag planerat att visa er hur mitt rum ser ut, som jag tycker är det finaste rummet i huset ;)<3 Självklart ska jag visa det från sin bästa sida när det är städat och fint ^^,

Kommentarer
Postat av: Alva

Härlig design!!



Vill du bli veckans blogg? Var med i min tävling då! Kram!<3

2011-09-24 @ 15:26:37
URL: http://www.alvanj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback