Det ekar över hela staden

Hej mina bloggläsande som fortfarande tittar in här trots min frånvaro, kärlek till er. Medans bloggen har dammat igen har jag kramat världens finaste katt, legat sjuk och trött i flera dagar, lyssnat på Veronika Maggio i stora lass, börjat på en ny skola med massa nya fina människor. Jag har klippt papper och limmat ihop till ett halsband som jag kommer visa er sedan.
Imorgon har jag lektion i konstarterna och sammhället, senare på terminen ska vi syssla med Vampyrer vilket jag ser framimot något otroligt. Det ska verkligen bli spännande. Jag som redan är besatt så det räcker.
Nej nu ska jag se på film. Ha det så bra tills vi syns igen ♥

Kommentarer
Postat av: Neha

vilken söting:D

2011-09-17 @ 22:47:45
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback